Важливо, що для виконання практичного завдання на уроці - створення публікації має передувати сплановане дослідження учня. Планування такого дослідження передбачає:
1) вибір теми дослідження (одне із запропонованих 4-х завдань у підручнику: завдання, запропоноване вчителем та обране учнем, або дослідження, запропоноване учнем або вчителем поза текстом підручника;
2) проведення власне дослідження: добір інформаційних матеріалів за темою;
3) планування подання результатів дослідження.
До проведення практичної роботи вчитель може провести онлайн чи очну консультацію, обговорити ідеї, перевірити стан підготовки до практичного заняття.
Напередодні практичної роботи відповідно до обраної теми вчитель може запропонувати критерії оцінювання кожного із завдань. Ці критерії можна запропонувати учням і безпосередньо на уроці практичної роботи для самооцінювання:
Завдання 1.
Інтернет-переклад.
№
з/п
|
Критерій
оцінювання
|
Кількість
балів
|
1.
|
Для створення публікації підготовлено сценарій
|
1
|
2.
|
Для публікації обрано шаблон, який вміщує обсяг відомостей у
читабельному вигляді
|
2
|
3.
|
Створений файл публікації
|
1
|
4.
|
У публікації відображено особливості Google-перекладача та браузера Chrom для
перекладу, поради щодо інтернет-перекладу
|
4
|
5.
|
Публікація містить текст без помилок, із однаковим стильовим
форматуванням
|
1
|
6.
|
У публікації використані доцільні елементи оформлення, зображення
|
1
|
7.
|
Публікація створена з дотриманням авторських прав
|
1
|
8.
|
Публікація правильно збережена у структурі папок
|
1
|
Всього
|
12
|
Завдання 2. Моє
захоплення.
№
з/п
|
Критерій
оцінювання
|
Кількість
балів
|
1.
|
Для створення публікації підготовлено сценарій
|
1
|
2.
|
Для публікації обрано шаблон, який вміщує обсяг відомостей у
читабельному вигляді
|
2
|
3.
|
Створений файл публікації
|
1
|
4.
|
У публікації відображено опис захоплення, історичну довідку про те,
як давно люди займались подібною справою, зображення власних доробок чи
предметів захоплення
|
4
|
5.
|
Публікація містить текст без помилок, із однаковим стильовим
форматуванням
|
1
|
6
|
У публікації використані доцільні елементи оформлення, зображення
|
1
|
7.
|
Публікація створена з дотриманням авторських прав
|
1
|
8.
|
Публікація правильно збережена у структурі папок
|
1
|
Всього
|
12
|
№
з/п
|
Критерій
оцінювання
|
Кількість
балів
|
1.
|
Для створення публікації підготовлено сценарій
|
1
|
2.
|
Для публікації обрано шаблон, який вміщує обсяг відомостей у
читабельному вигляді
|
2
|
3.
|
Створений файл публікації
|
1
|
4.
|
У публікації відображено результати дослідження про особу, яка
проживає або проживала у вашій місцевості і є майстром своєї справи: короткі
відомості про особу, опис успіхів та сфери діяльності.
|
3
|
5
|
Публікація доповнена відомостями про відомих випускників та навчальний заклад, який
закінчила особа, котрій присвячена публікація
|
1
|
6
|
Публікація містить текст без помилок, із однаковим стильовим
форматуванням
|
1
|
7.
|
У публікації використані доцільні елементи оформлення, зображення
|
1
|
8.
|
Публікація створена з дотриманням авторських прав
|
1
|
9.
|
Публікація правильно збережена у структурі папок
|
1
|
Всього
|
12
|
Завдання 4. Цікава
наука.
№
з/п
|
Критерій
оцінювання
|
Кількість
балів
|
1.
|
Для створення публікації підготовлено сценарій
|
1
|
2.
|
Для публікації обрано шаблон, який вміщує обсяг відомостей у
читабельному вигляді
|
2
|
3.
|
Створений файл публікації
|
1
|
4.
|
У публікації відображено результати дослідження про досліди, винаходи
чи експерименти, які можна відтворити в звичайних умовах: опис досліду,
перелік засобів, алгоритм його проведення, правила безпеки
|
4
|
5.
|
Публікація містить текст без помилок, із однаковим стильовим
форматуванням
|
1
|
6.
|
У публікації використані доцільні елементи оформлення, зображення
|
1
|
7.
|
Публікація створена з дотриманням авторських прав
|
1
|
8.
|
Публікація правильно збережена у структурі папок
|
1
|
Всього
|
12
|
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити