Шановні колеги! Розпочинаємо серію публікацій щодо навчання інформатики у 9 класі.
Авторський колектив у складі Морзе Н.В., Барни О.В., Вембер В.П. підготував презентацію щодо основних методичних підходів, які втілені у підручнику "Інформатика, 9". Маємо надію, що усі, хто залишився із нашим авторським колективом та усі, хто приєднався до когорти, які розділяють із нами інноваційні підходи при навчанні інформатики, не будуть розчаровані ані у вмісті навчальних матеріалів, ані у методичній підтримці, яку ми намагаємось надати.
На сайті Інституту модернізації змісту освіти у розділі Підручники розміщено посилання на електронну версію підручника.
https://imzo.gov.ua/pidruchniki/elektronni-versiyi-pidruchnikiv/elektronni-versiji-pidruchnykiv-dlya-uchniv-9-h-klasiv/informatyka-9-klas-2/
З цього сайта ви зможете завантажити електронну версію підручника. Ми за відома не розміщуємо її на сторінках блогу, оскільки право на безоплатне розміщення підручника в мережі Інтернет за правилами конкурсного відбору макетів підручників та за Договором із видавництвом має саме ця установа. Нагадуємо, що усі права на інформаційне наповнення підручника та використані у ньому підходи застережені за авторами і не можуть бути використані у будь-яких комерційних цілях.
Файли-заготовки до вправ згодом будуть розміщені на сторінках блогу.
Вдалої підготовки до нового навчального року!
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Оновлене тематичне планування до підручника Інформатика-9 (2022 рік)
Шановні колеги! Маємо сподівання, що ваші навчальні заклади встигли зробити замовлення на підручники "Інформатика-9" і в новому н...
-
Сортування обміном або сортування бульбашкою Алгоритм : у поданому наборі даних (списку чи масиві) порівнюються два сусідні елементи. Якщ...
-
Лінії часу - це спеціальним чином подана діаграма, яка прив'язана до послідовності дат. Таку діаграму можна створювати в середовищі табл...
-
Шановні колеги! Маємо сподівання, що ваші навчальні заклади встигли зробити замовлення на підручники "Інформатика-9" і в новому н...
Немає коментарів:
Дописати коментар