Методичні вказівки до проведення практичної роботи 7

Практична робота 7 містить 3 завдання. Автори передбачають, що на уроці практичної роботи кожен учень має виконати бодай 1 завдання із наведених. Вчитель має сам вказати яке із завдань має виконати учень та в якому обсязі. Наприклад, завдання Черга можна виконати у такому варіанті: усі три підзавдання із запропонованих, або перше і третє, друге і третє із запропонованих. Виходячи із цього система оцінювання може бути наступною:
1) створення електронної форми проекту - 30% загальної оцінки;
2) створення та налагодження програмного коду, за яким отримують правильний результат - 70% оцінки.
Форма проекту Черга (усі три підзадачі) після запуску може мати вигляд:
Після натиснення кнопки Визначити отримують результат:
Програмний код проекту:


Завдання спортивні змагання передбачають пошук найменшого та найбільшого значення елемента лінійної таблиці та суми елементів таблиці. Можна обговорити з дітьми яким чином відкинути із результату сумування оцінок суддів максимальне та мінімальне значення. Одним із ефективних способів розв'язування такого завдання є просте віднімання від суми значень елементів таблиці знайденого найбільшого та найменшого. Звісно, це не єдиний варіант, але інші варіанти, як показує аналіз коду, ускладнюють його написання. Це обговорення варто здійснити в процесі аналізу завдання. 
Форма проекту може мати вигляд:

Учні можуть організувати введення елементів таблиці - оцінок суддів шляхом задання оцінок у процесі проектування форми, з використанням вікон введення або випадково. Для останнього варіанту код програми та результат виконання будуть мати вигляд:



Завдання Табель теж можна розділити на декілька підзадач. Повний розв'язок завдання та відповідна форма до нього можуть мати вигляд:




Немає коментарів:

Дописати коментар

Оновлене тематичне планування до підручника Інформатика-9 (2022 рік)

 Шановні колеги! Маємо сподівання, що ваші навчальні заклади встигли зробити замовлення на підручники "Інформатика-9" і в новому н...